Rekordowa sprzedaż Porsche

Propozycja produktowa marki została obecnie wzmocniona przez modele Macan, 918 Spyder i Panamera oraz Cayenne po modernizacji. Między innymi dzięki temu od stycznia do sierpnia 2014 roku niemiecki koncern sprzedał na całym świecie blisko sto dwadzieścia tys. pojazdów, czyli o prawie 12 proc. więcej niż przed rokiem.

W samym tylko sierpniu do zamawiających trafiło 15 tys. aut, co oznacza blisko 30-proc. wzrost. Także na terenie kraju firma Porsche notuje znaczny popyt – w I półroczu br. klienci kupili 408 pojazdów tej firmy, o 78 proc. więcej niż w analogicznym czasie 2013 r.

Propozycja Porsche zostanie wkrótce rozbudowana o model Cayenne S E-Hybrid, który debiutował na salonie aut w Paryżu. To pierwszy hybrydowy SUV premium z możliwością zasilania akumulatorów z gniazdka. Jego uśrednione zużycie paliwa to 3,4 l/100 km. Tak więc niemiecki producent jako jedyny w skali globu będzie posiadał w prospekcie produktowym aż trzy hybrydowe modele typu plug-in: supersportowy wóz 918 Spyder, limuzynę Panamera i właśnie SUV-a Cayenne.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *