Rozgrzewka na 100%: popraw technikę treningu

Niezależnie od rodzaju treningu, który masz plan wykonać, koniecznym elementem ćwiczeń jest rozgrzewka. Ogranicz niebezpieczeństwo kontuzji oraz zagwarantuj sobie jeszcze większe mięśnie w zaledwie 60 sekund. Masz chwilę? Zatem do działania. Tę mantrę słyszysz od nas i kolegów z siłki od zawsze: odpowiednia technika wykonywania ćwiczeń jest kluczowa, jeżeli oczekujesz po swoim treningu szybkich efektów. Absurdalne machanie ciężarem sprawia, że trenujesz te mięśnie, których akurat ćwiczyć nie pożądasz, bądź nie trenujesz w ogóle, a jedyne, co sobie zapewniasz, to kontuzja. To gdzie ta wspaniała wiadomość? Tutaj: ulepszyć technikę wykonywanych ćwiczeń możesz wg badaczy, nie wybierając się nawet na siłkę. Wystarczy, iż polepszysz orientację przestrzenną, aby łatwiej radzić sobie ze skomplikowanymi, złożonymi ćwiczeniami, jak podrzut bądź rwanie kettlebella – wyjaśniają uczeni z Anglii.

Wykonuj naszą minigrę 2 razy w tygodniu, a sprawniejsza komunikacja między umysłem a mięśniami pozwoli Ci robić kondycję łatwo i bez zagrożenia kontuzji.Wyciągnij z ruchu jeszcze więcej. Ulepsz orientację przestrzenną i koordynację, aby na siłce walczyć o mięśnie, a nie o kontuzję. 1. Narysuj na kartce papieru A4 kettlebella i wytnij go. Powieś go na ścianie na wyciągnięcie ręki. 2. Zastaw jedno oko i powoli zacznij sięgać po kettlebell. Wstrzymaj ruch kilka milimetrów przed ścianą. 3. Wprowadź element wytrącający Cię z równowagi, żeby udoskonalić ocenę Twojej pozycji w przestrzeni.

Nie jedynie w siłowni Trening to nie wszystko – pal więcej kalorii w czasie dnia, dokonując kilku prostych zmian. 1. Do pracy jedź rowerem, a nie autem. 2. Wstawaj od biurka tak często, jak możesz. 3. Idź po schodach, zamiast jechać windą. Chociaż wydaje się to banalne, porządna rozgrzewka przed treningiem to niewątpliwa podstawa. Sprawdź, w jaki sposób nie jedynie się rozgrzać, ale także wykorzystać siłę mięśni w 100%.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *